דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CloudZone תייצג את CloudHealth Technologies בישראל 

מאת    [ 01/12/2015 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3000 פעמים ]

תשמש כמשווק רשמי של פלטפורמת החברה לניהול ולניתוח נתונים בענן ממקורות שונים

CloudZone, יחידת הענן הייעודית של חברת מטריקס, המספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים, מכריזה היום על הסכם שיתוף פעולה עם חברת CloudHealth Technologies, המציעה פלטפורמה לניהול, ביצוע אופטימיזציה וניתוח נתונים, תוך איסופם ממקורות מידע שונים בענן.  החברה ממוקמת בבוסטון, מסצ'וסטס, ארה"ב, ונתמכת על ידי מספר קרנות מובילות בעולם הפיתוח והענן. שתי החברות נחשבות לשותפות בכירות של AWS, Cloudhealth Technologies כ-Advanced Technology Partner, ו-CloudZone כ-Premier Consulting Partner.

ארגונים וסטארט אפים המתחזקים תשתית ענן, נאבקים כיום עם כמות הנתונים הדינאמית שמייצר הענן. הפלטפורמה שמציעה CloudHealth מאפשרת, למעשה, איסוף נתונים ממגוון מקורות  ישירות מחשבון ה-AWS של הלקוח, וביצוע ניתוח והצגה מלאים של המידע, לכדי מסקנות תפעוליות ושליטה מלאה על הנעשה בפלטפורמה. התוצאה היא סביבת ענן אופטימלית המאפשרת לארגונים ולנותני שירותים להתאים את פעילות הענן ליעדים העסקיים שלהם, תוך הורדת עלויות ושמירה על ביצועים.

 

"אנו נרגשים להכריז על השותפות עם CloudZone היום" אומר דן פיליפס, מנכ"ל ומייסד שותף ב-CloudHealth, "התרשמנו מאוד מרמת המומחיות הגבוהה, הניסיון הנרחב ומגוון השירותים שהם מציעים. כשותף Premier רשמי וספק פתרונות מוביל של אמזון בישראל, CloudZone קובעים רף גבוה לשירותים מנוהלים, על ידי כך שהיא מספקת ללקוחותיה את הטכנולוגיה הטובה ביותר לצד שיטות העבודה המתקדמות הקיימות כיום. אנו גאים להיות כלולים בתפריט הפתרונות ש-CloudZome מציעה".

 

דורון רוגוב, מנהל התמיכה הטכנית ב-CloudZone מוסיף כי "CloudZone תמיד שואפת לספק ללקוחותיה סט פתרונות מלא ככל האפשר, שיאפשר עמידה ביעדים העסקיים ביעילות, תוך שימוש נכון במשאבים וחלוקת עלויות נכונה. השותפות עם Cloudhealth Technologies נוצרה כחלק מהתהליך ה-FinOps שאנו מובילים, שמטרתו העיקרית לחסוך בעלויות על ידי חלוקת משאבים חכמה המותאמת לצרכים המשתנים של הארגון. המוצר של Cloudhealth מאפשר לנו לעשות בדיוק את זה – לחסוך ללקוחותינו בעלויות התשתית בעזרת אופטימיזציה של ניהול הנתונים".

 

 

אודות CloudZone

 

CloudZone,  יחידת הענן של מטריקס המתמחה בפתרונות ובשירותי AWS  הינה Premier Consulting Partner,   Worldwide Channel Reseller, ו- Authorized Government Reseller של AWS. עם למעלה מ-5 שנות ניסיון ב-AWS, היחידה מספקת ללקוחותיה חבילת שירות מלאה הכוללת: ייעוץ, ארכיטקטורה, של התשתיות ושירותים מנוהלים. CloudZone מסייעת ללקוחותיה למנף את הכלים הקיימים ב- AWS כך שאלו יוכלו להתרכז בעסקי הליבה בארגון. היחידה מציעה מגוון רחב של שירותים למקסום ביצועים תוך שמירה על עלויות נמוכות. שירותי CloudZone מאפשרים אופטימיזציה של יכולת ההתרחבות, אספקת מוצרים ללקוחות החברה עם איכות ומהירות יוצאת דופן, ביטול זמני ההשבתה והגברת הפרודוקטיביות. ג'ון ברייס, חטיבת ההדרכה של מטריקס העובדת בצמוד עם CloudZone, הינה מרכז הדרכה רשמי של AWS בישראל. www.cloudzone.io

 

אודות CloudHealth Technologies

CloudHealth משנה את הדרך בה ארגונים מנהלים את סביבות הענן שלהם, באמצעות גישה מונחת מדיניות. פלטפורמת ניהול שירותי הענן של החברה מאחדת, מעריכה, מנתחת ומייעלת נתונים ממקורות מידע שונים. התוצאה היא סביבת ענן אופטימלית המאפשרת לארגונים וספקי שירותים ליישר את פעילות הענן עם יעדים עסקיים, תוך הפחתת עלויות והבטחת רמות שירות. החברה מגובה על ידי הקרנות ונצ'ר פרטנרס, 0.406 ונצ'רס וסיגמא ונצ'רס ומבוססת בבוסטון, מסצ'וסטס. לקבלת מידע נוסף, בקר בwww.cloudhealthtech.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב